dinsdag 10 juni 2008

Hersteltraining, 43.5 km, 1 uur 32 minuten, 28.2 km/u

Vandaag een rustige hersteltraining. De benen zijn zoals altijd heel snel hersteld, totaal geen last van de spieren of wat dan ook.
Mijn lichaam voelt nog wel behoorlijk vermoeid maar dat heeft zeker niet alleen met de mergellandroute van afgelopen zondag te maken.
Ik heb de laatste dagen gewoon niet genoeg geslapen en dan moet je de prijs uiteindelijk eens betalen.
Vermoeid stap ik dus op de fiets om lekker rustig wat rondjes te draaien op mijn vaste rondje in de polder.
Het is 10 uur in de ochtend, prachtig weer en er staat een heerlijk windje. Het eerste rondje verloopt nog enigzins moeizaam, het tweede rondje voelt al een stuk beter en als ik de derde ronde in ga voel ik me eigenlijk gewoon weer al een stuk fitter. Ik blijf een zeer rustig tempo rijden aan een lage hartslag rij nog een kort laatste rondje om de tijd vol te maken en fiets weer richting huis.
Lekker gefietst en toch weer een stuk opgeknapt.

Geen opmerkingen: