maandag 11 augustus 2008

Crosstrainer, 40 minuten

Fietsen zat er vandaag niet in, de vakantie is voorbij, mijn vrouw is weer gaan werken en de kinderen hebben nog een week schoolvakantie.
Vanavond is het mijn eerste werkdag na een heel erg mooie vakantie, gelijk in de nachtdienst maar het zijn er gelukkig maar vier.
Toch had ik vandaag weer erg veel zin om wat te trainen dus een vrij rustig programma van 40 minuten op de crosstrainer afgewerkt.
4 blokken van 10 minuten met daarin 5 blokjes van 2 minuten oplopend van 130 tot 260 watt. Het ging goed en echt heerlijk kunnen zweten !! Ik zie nu eigenlijk pas goed (in mijn strakke hardloopbroekje) haha, dat mijn spiermassa in de benen flink is toegenomen de afgelopen maanden en gek genoeg zie ik dat ook aan mijn armen nu. Misschien ook een verklaring voor mijn gewicht (nu 64 kg) dat iets is toegenomen. Qua eten en dergelijke heb ik in ieder geval niets anders gedaan dan anders ook niet in de vakantie, uiteraard wel regelmatig een wijntje gedronken. Ik voel me echter prima zo, eigenlijk veel beter dan een maand voor de marmotte toen ik 60 kg woog. Dat ging niet lekker toen en ik heb er dan ook gelijk voor gezorgd dat ik voor de marmotte terug op 62 kg zat waardoor ik me gelijk weer een stuk sterker voelde. Nu lekker douchen en dan langzaam mentaal voorbereiden op mijn eerste werkdag. Morgen of overmorgen zit ik weer op de fiets is een beetje afhankelijk van het mooie zomerweer hier in Nederland.

Geen opmerkingen: