zondag 2 november 2008

Bikemotion 2008


Vandaag met het hele gezin en mijn schoonouders naar Bikemotion geweest in utrecht. Om 8:15 vertrokken en rond 10 uur waren we op de plaats van bestemming. Het was druk maar gelukkig niet te druk, opvallende zaken: campagnolo 11 speed groepen zijn toch wel erg mooi zelfs de shifters vallen in het echt zeker niet tegen. Isaac kan me toch ook nog steeds bekoren de force die weer terug is van weggeweest en de ultra sonic zijn gewoon juweeltjes om te zien. Mijn eigen R3sl is qua frame niet veranderd enkel de stickers zijn nu zilver in plaats van wit. De S2 van Cervélo voorheen de carbon soloist vind ik een beetje tegenvallen in de nieuwe kleurstelling. De Cinelli Pro Best Of was ook werkelijk een plaatje om te zien. De mooiste fiets van de beurs was in mijn ogen ongetwijfeld de zwarte Pinarello Prince. Glanzend zwart gecombineerd met matte stukken en wat kleine details in rood, een setje lightweight wielen en een 11 speed super record groepset. Echt meer dan prachtig, en nee ik ga zeker niet overlopen naar Pinarello. Mijn R3sl rijdt zo fantastisch daar wil ik echt nog lang niet van af. Verder uiteraard nog wat exclusieve fietsen kunnen bewonderen zoals de titanium fietsen Litespeed, Merlin en nog een ander merk waar ik zo snel niet meer op kom. Een trend voor 2009 is lorica lak (glanzend) wat terug te zien is bij de raceschoenen en de zadels van selle italia. Zelfs mijn witte flite carbonio is te verkrijgen met zo`n laklaagje. Ook de wielen die in mijn R3sl komen "Bontrager Aeolus" heb ik weer eens in het echt kunnen bewonderen bij de stand van Trek. Ook veel mooie mountainbikes gezien. Mijn vrouw lijkt ook plots besmet te zijn met het fietsvirus, ze wil ook gaan mountainbiken en heeft haar fiets zelfs al uitgezocht op de beurs (Specialized, ja die wil ik) Trek vond ze niet mooi. De kinderen hebben zich gelukkig ook goed vermaakt net als ons gingen ze met volgeladen tassen met boekjes en dergelijke naar huis. Ook mijn overbuurman (Wout) mijn fm Gertjan Serpenti en nog wat endere bekenden gezien op de beurs. Een erg geslaagde beursdag nu kunnen we weer wat in de boekjes gaan bladeren. Morgen weer naar de sportschool voor een training want afgelopen week is er erg weinig terecht gekomen van het trainen.

1 opmerking:

Henk zei

Kon zelf helaas niet maar had er graag naar toe gewild hoewel ik bang ben dat ik dan ovetrvallen zou worden door het ''hebben hebben gevoel'' :-)