woensdag 19 november 2008

Training 6 sportschool

Vandaag weer naar de sportschool geweest. Een beetje met knikkende knieen toen ik binnenstapte maar toen ik eenmaal bezig was voelde ik dat het gewoon lekker ging. Nog even gesproken met de sportinstructeur over het voorval van vorige week en daarna een programma van 40 minuten afgewerkt op de crosstrainer op hartslag tussen de 138 en 156 slagen. Daarna weer naar de krachttoestellen en deze keer eerst begonnen met de benen. Iets minder gewicht gestoken dan de vorige training maar zo te voelen is dat niet echt nodig. Daarna de andere toestellen voor het bovenlichaam afgewerkt. Erik http://lecoureur.blogspot.com/ ook nog even gesproken bij de sportschool. Sterkte verder met het herstel van je hand, ziet er toch behoorlijk gemeen uit.
Deze keer dus wel op mijn benen kunnen blijven staan. Normaal gesproken rij ik van de week ook nog een souplesse training op de tacx. Zaterdagochtend ga ik weer naar de sportschool voor wat krachttraining.
Gisteren hebben we overigens een chalet geboekt voor de marmotte week op de camping aan de voet van de Alp D' Huez.

Geen opmerkingen: