zaterdag 1 november 2008

Spierpijn

Na mijn eerste training in de sportschool mega veel spierpijn overgehouden aan het bovenlichaam. De benen en kuiten totaal geen last van, wel flinke spierpijn in de buikspieren, borst, rug en vooral de triceps. Vrijdag dus maar niet naar de sportschool geweest. Rustig opbouwen lijkt me het beste om blessures te voorkomen. Gelukkig is de spierpijn vandaag zo goed als verdwenen alleen de triceps voel ik nog steeds goed. Vandaag ook nog moeten werken en na het werk gelijk op pad met het hele gezin voor een andere auto. Het wordt bijna 100 procent zeker een Audi. Wat voor iets dat is nog een verassing !! hij rijdt in ieder geval gemiddeld zo`n 1:17 en op de snelweg is 1:20 haalbaar (op benzine). Een stuk zuiniger dus dan onze huidige auto die het zelfs heeft gepresteerd om 1:10 te rijden naar Frankrijk (wel met dakkoffer) "Ons zeeuwen ons ben zuunig" dus de Seat gaat waarschijnlijk de deur uit. In principe zijn we er volledig uitgekomen met de Audi/VW dealer ze houden hem even vast voor ons zodat we er nog even over kunnen nadenken, we zijn in ieder geval erg enthiousiast na een proefritje in de Audi. Erg mooi en degelijk van binnen en ook veel ruimer dan we gedacht hadden en het rijdt meer dan fantastisch. Vrij laat thuis dus ook mijn geplande training op de tacx kon niet doorgaan vandaag. Morgen gaan we met zijn allen naar Utrecht naar de fietsbeurs (BikeMotion) er zal weer heel wat moois te zien zijn. Ik ga zeker wat foto`s proberen maken. Morgen dus helaas ook geen training. Maandag ga ik zeker weer naar de sportschool.

Geen opmerkingen: