zondag 15 mei 2011

3 km

Langzaam opbouwen eerst 2 km en vandaag 3 km hard gelopen. Bedoeling was wat rustiger lopen zo`n 5 minuten per kilometer. Gevoelsmatig ook gedaan maar achteraf gezien toch weer te hard gelopen. Het lopen kost weinig moeite de conditie is blijkbaar prima in orde en dat komt uiteraard door het skeeleren. Wederom geen last van mijn linker heup/knie dus daar wordt ik wel heeeel erg vrolijk van op het moment. Ik blijf voorzichtig met mijn uitspraken maar de problemen lijken inderdaad te zijn opgelost door de osteopaat. 3.04 km, 13:50, 4:33 min/km, 13.2 km/u. Endomondo gegevens Nog een (lange) maand te gaan zonder fiets en dan mag ik het weer eens proberen op de Cervélo die nu ook volledig uitgerust en dus fris en fruitig staat te trappelen voor een ritje door de polder :-) Ik ben echt zeer benieuwd hoe dat gaat aanvoelen betreft mijn zitvlak dus dat wordt nog spannend.

Gisteren overigens nog naar Koole sport ook wel bekend als skatedump.nl geweest in Middelburg om mijn Bont skeeler schoenen aan te laten passen. Schoenen zijn opnieuw verwarmd rechterschoen is aangepast met knobbeltang en linkerschoen sluit nu wat beter aan op mijn enkel. Service is perfect bij Koole sport !! Als het weer het toelaat ga ik morgen weer skeeleren want ik ben wel benieuwd naar de aanpassingen aan de schoenen. Ik moet wel zeggen dat de wind van de afgelopen tijd wel een vervelende factor is betreft het skeeleren. Het zou prettig zijn om eens met wat minder wind te skeeleren. Misschien verstandig om ook eens in de vroege avonduren te gaan skeeleren omdat de wind dan vrijwel altijd is gaan liggen.

Geen opmerkingen: