vrijdag 13 mei 2011

Lang weekend !!

Ik was er echt wel aan toe "een lang vrij weekend" dinsdag pas weer in de nachtdienst en dan begint het circus weer van vooraf aan. Vanmorgen naar Axel gereden met de auto en vanaf de parking de skeelers ondergebonden. Wat is dat toch de eerste kilometer ging voor geen meter ik leek wel weer een beginner daarna ging het langzaam aan steeds beter. Je moet gewoon even de juiste balans en het gevoel vinden en dan ben je weer vertrokken. Het rondje watertoren is toch niet zo ideaal als ik dacht. Zeker de helft van het rondje loopt voor geen meter qua ondergrond al de rest is perfect. Ik ben nog steeds op zoek naar een perfect rondje om te skeeleren met een mooi glad fietspad. Rondje hoeft niet eens groot te zijn dus als iemand een tip heeft voor een mooi rondje met weinig onderbrekingen en een goede ondergrond dan hoor ik het graag !! Rondje vandaag lag slecht op de wind voornamelijk zijwind en het begon ook steeds harder te waaien. Na driekwart rondje maar besloten om rechtdoor te gaan over het mooie fietspad richting absdale. Tegenwind skeeleren blijft bikkelen en het gaat op den duur behoorlijk in je onderrug zitten. Toch weer lekker geskeelerd en de gemiddelde snelheid gaat ook richting fiets snelheid voor beginners. 24.22 km, 1:00:34, 24 km/u, max 28.9 km/u. Endomondo ritgegevens

Ik ben binnenkort jarig en er staat een Garmin Forerunner 305 op mijn verlanglijstje een stuk handiger dan mijn gsm betreft het skeeleren en hardlopen. Via internet in ieder geval een stuk goedkoper dan de advies verkoopprijs. Zondag had ik een skeeler afspraak staan met Aschwin maar we hebben besloten om het even uit te stellen vanwege de iets minder goede voorspelde weerberichten voor komende zondag. Morgen naar Middelburg met het gezin eerst naar Koole sport en de McDonalds (heb ik de kids beloofd) en daarna de stad in. Schoenen moeten wat aangepast worden met een knobbeltang. Drukpunt op knobbel rechterenkel moet echt verholpen worden (auw) De linkerschoen zit ook iets minder strak om de enkel waardoor er onnodig wrijving ontstaat dus wellicht dat de schoen even terug in de oven moet om dit aan te passen. Van het weekend zeker weer hardlopen en maandag weer skeeleren als het weer een beetje meezit. Nu lekker weekend met het gezin want ik heb Inge en de kids amper gezien deze week #middagdienst

Geen opmerkingen: