maandag 23 mei 2011

Retourtje Hoek (skeeleren)

Verheugd op een skeeler rit in de avonduren dus rond 18:45 vertrokken. Het begon voortvarend voor de wind de weg terug was iets minder leuk :-( in Philippine zag ik dat de stopwatch van de forerunner niet meer liep. Dom !! horloge verkeerd om mijn pols. Forerunner moet gedragen worden aan de binnenkant van de pols omdat je anders de start/stop knop bedient als je met de handjes op de rug gaat skeeleren. Kwartiertje meewind gemist en vanaf Philippine dus opnieuw gestart. 33 per uur op het fietspad richting de stoplichten stak er plots een hond over dat was echt schrikken. Ik schrok van mijn eigen behendigheid want met een mooie move naar links en zo de weg op wist ik hem net te ontwijken. Wel een flinke g*dverdomme uiteraard want je zou maar op je plaat gaan tegen zo`n snelheid (behang eraf vrees ik) Heb zelfs nog even de 34.1 km/u aangetikt ik durf steeds harder te gaan. Bij de rotonde in Hoek omgedraaid en terug richting Sas geskeelerd. Wind tegen was echt k*t met peren het ging gelijk zwaar in mijn onderrug zitten en het werd echt afzien op den duur om fatsoenlijk thuis te komen door mijn rug. Vandaag 39 jaar geworden, ik word echt oud dat merk je meteen (haha) Jammer !! hartslag was niet eens zo hoog tegen de wind maar ik moest gewoon rechtopstaand terug skeeleren. Morgen lekker uitrusten na mijn werk, woensdag hardlopen en donderdag (vrije dag) waarschijnlijk weer skeeleren. garmin data van hetgeen ik wel geklokt heb vandaag . Ook nog eens enorme zere voeten na thuiskomst. Vreemd normaal geen last van misschien toch iets te veel moeten harken tegen de wind.

Geen opmerkingen: