zondag 29 mei 2011

Blowin' in the wind (skeeleren)

Bob Dylan: The answer my friend is blowin' in the wind kwam direct in me op tijdens het rondje skeeleren vandaag. Pfff wat een wind !! de terugweg werd harken en ploeteren om een beetje gang te houden. Toch voelde ik me goed en sterk vandaag en ging het skeeleren gewoon erg lekker. Op de heenweg voor de wind mijn record betreft topsnelheid verbroken 36.2 km/u en geloof me dat is echt hard op skeelers, kicken man. Kan me niet voorstellen dat die gasten die wedstrijden skeeleren regelmatig tegen de 40 per uur en harder skeeleren. Roger Schneider heeft het wereldrecord op de marathon in handen met een gemiddelde van maar liefst 43.44 km/u. Kwam vandaag overigens nog een groepje tegen op skeelers voornamelijk dames als ik het goed gezien heb. Tegen zo`n harde wind skeeleren is echt afzien maar wel erg lekker voor de bovenbenen. Mijn hartslagmeter was ik vandaag vergeten omdoen dus geen hartslag gegevens. 32.28 km in 1:24:33, 23 km/u, max 36.2 km/u. Garmin Details Inge had pannenkoeken gebakken dus na thuiskomst eerst aan de pannenkoeken en daarna een heerlijke douche genomen. Vanavond weer in de nachtdienst.

Geen opmerkingen: