maandag 16 mei 2011

4 km

Planning voor vandaag was een mooie skeeler rit maar helaas "lichte regen" en veel wind dus niet skeeleren. Zowat een hele middag in de tuin gewerkt en na het avondeten klaarde het weer mooi op dus toch nog even de loopschoenen aangetrokken voor een rondje van 4 km. Ging weer zo ontzettend makkelijk ik heb me moeten inhouden om niet verder te lopen nadat ik de 4 km was gepasseerd want ik had totaal nergens last van. De laatste 300 meter het tempo wat opgeschroefd en ook dit voelde gewoon erg goed aan. Toch maar besloten om 2 km uit te wandelen naar huis. YES !! wederom geen last van heup/knie. Tempo weer te hoog maar gevoelsmatig gewoon rustig gelopen. Het wordt tijd voor een Garmin Forerunner 305 zodat ik fatsoenlijk kan aflezen wat het tempo is. HTC met endomondo zit namelijk in mijn achterzak. Af en toe haal ik hem er even uit maar dat werkt niet echt handig. 4.02 km, 17:50, 4:26 min/km, 13.5 km/u. Endomondo gegevens Geen idee wat het weer morgen doet als het niet regent dan ga ik zeker een rondje skeeleren.

2 opmerkingen:

van den Abeele zei

Je gaat goed! Blijf het voorzichtig opbouwen hè. Dan heb je er op de lange termijn het meeste plezier van.
Ben ook benieuwd naar je as. ervaring met de Garmin. Zelf doe ik het nog met mijn Polar; maar mijn volgende horloge zal er toch zeker ook eentje zijn met gps.

Angelo Roelandt zei

Hoi Aschwin,

Gaat goed inderdaad en het voelt heel anders nu mijn bekken in orde is. Lopen gaat gewoon veel makkelijker nu. Ik zal uiteraard voorzichtig doen je kent me hé (haha) Ben zelf ook benieuwd naar de Garmin 305. Komend weekend heb ik hem als het goed is.

Groeten,

Angelo