vrijdag 6 mei 2011

Alle begin is moeilijk

Vanmiddag met de kids nog wat geoefend op de skeelers op het parkeerterrein van het voetbalveld. Wederom een prachtige en zonovergoten dag !! Celesta heeft mijn stunts af en toe vastgelegd met een gsm inclusief een blooper. Het ziet er misschien allemaal nog niet perfect en soms nog wat stuntelig uit maar ik ben ervan overtuigd dat dit over een aantal weken allemaal stukken beter gaat. Gevoel is al veel beter op de skeelers als je ziet hoe ik de eerste keer als een ware stuntman naar het parkeer terrein toe skeelerde dan moet ik meer dan tevreden zijn met hoe het nu gaat na zo`n korte tijd. Echt leuk dat er nog zoveel te leren valt dan heb ik iets om naar uit te kijken en het is echt te gek om te doen. Het meest interessante wat ik geleerd heb en nu ook begrijp is goed zijwaarts afzetten. Merkbaar krijg ik nu meer voorwaartse snelheid. Die eerste oefening in het filmpje heeft me goed geholpen. Door de druk te voelen op de skeelers weet ik nu hoe ik moet afzetten, been ook steeds strekken en je kunt veel meer kracht zetten. Kijken of ik dit van het weekend tijdens een lange skeelerrit ook kan uitvoeren. Hier een kort filmpje (niet lachen) van vanmiddag. Kwaliteit van het filmpje en het formaat gaat nergens over (zo dun ben ik nu ook weer niet) Als mijn skills echt de goede kant op gaan dan haal ik de HD filmcamera uit de kast en dan maak ik een fatsoenlijk filmpje met Adobe Premiere Pro.

1 opmerking:

van den Abeele zei

Leuk dat filmpje! Je hebt toch al goed de controle te pakken hoor. Toevallig had ik het gisteren met de kids ook over het maken van een skeelerfilmpje. Dit weekend eens kijken of het gemaakt kan worden. Je ziet het dan wel terug op onze weblog.
Succes met je lange tocht morgen!