zondag 8 mei 2011

Rondje Watertoren Axel

Uitgeslapen en uitgerust de skeelers ondergebonden voor een mooi rondje langs de watertoren in Axel. Mooi fietspad en blij dat ik nu eindelijk eens een rondje heb gevonden ipv steeds heen en terug skeeleren. Jammer van de onderbrekingen (2 slagbomen) en wat mindere stukken betreft de ondergrond richting het rondje maar het rondje zelf ligt er mooi bij. Vandaag gelijk een goed gevoel en prima in mijn slag. Rustig geskeelerd enkel de stukken tegen de vrij harde wind weer hard moeten werken. Ongelooflijk wat een prachtig weertje dat is op en top genieten op de skeelers. Nu de voeten een paar dagen met rust laten. Ik heb nog steeds wat last van mijn rechter enkel knobbel. Ezeefit enkelsokjes werken echt goed tegen blaren. Alleen op de linkerenkel plak ik ook nog een compeed pleister omdat die blaar nog steeds niet volledig genezen is. Rechts totaal geen blaren meer op mijn enkel. De volgende keer misschien gewoon een paar rondjes watertoren met de start aan de stoplichten bij westdorpe of in Axel. Een rondje zonder onderbrekingen dat is toch erg lekker om te skeeleren. Endomondo ritgegevens

1 opmerking:

van den Abeele zei

Ja, heb het zelf ook al een keer geskeelerd. Ondergrond is redelijk. En inderdaad: van dat heen en weer geskeeler krijg je ook het heen en weer...!