zondag 22 mei 2011

Hoger tempo gelopen

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Onrustige nacht en slecht geslapen ik dacht even dat het einde der tijden er echt aan zat de komen. Wat een weertje zeg afgelopen nacht mijn dochters waren erg bang van het onweer dus uiteindelijk met zijn vieren in slaap gevallen. Vandaag een kort rondje gelopen van 4 km en daarna een lange cooling down. Wederom geen problemen met de heup/knie dus ik begin nu echt te geloven in het wonder dat de osteopaat heeft verricht. De verleiding was groot om er 5 km van te maken maar mijn verstand heeft weer gezegevierd. Lekker doorgelopen (misschien minder verstandig) maar de conditie is gewoon erg goed. Veel wind op de terugweg dus hartslag vrij hoog op dit stuk. Mooie cijfers na slechts een paar looptrainingen. 4 km in 17:07, 4:16 min/km, 14 km/u, max 16.5 km/u. Garmin data Volgende trainingen weer rustig aan lopen. Nu op naar het Brabantse land voor een communie feestje van mijn neefje Rick.

1 opmerking:

Johan Barelds zei

Goed te horen dat het lopen weer lekker gaat Angelo! Zo meteen weer fietsen en dan ben je weer helemaal "back-in-business"!