zondag 4 september 2011

Asjemenou !! 32.5 km/u in D1

Vandaag een superdag met een SUPERMAN !! gevoel op de fiets. Komt niet vaak voor maar dit was gevoelsmatig een ritje om in te lijsten. Had ik nu maar volle bak doorgeknald in plaats van een rustig ritje in D1 dan was dit absoluut mijn snelste solo-ritje ooit geworden. Alhoewel met de nachtdienst in het vooruitzicht vanavond een goede keuze om rustig te fietsen. Ik fiets nu in dienst van het lopen maar het lijkt eerder omgekeerd te zijn. Geen doelen verder op de fiets maar ondanks dat is deze conditieboost toch zeer welkom. Echt een heerlijk gevoel dat het zo makkelijk gaat op het moment. Onlangs had ik me voorgenomen om toch eens aan een wedstrijdje deel te nemen op de fiets maar daar zie ik nu toch maar vanaf. Ben zeker niet bang uitgevallen maar ik ben wel doodsbenauwd dat ik mijn Cervélo per totaal rijdt in zo`n peloton met haantjesgedrag. Ben wel goed verzekerd maar de R3sl is niet meer te verkrijgen in deze kleurstelling en dat vergeef ik mezelf nooit !! Het lopen van wedstrijden is in ieder geval een stuk minder gevaarlijk en zo kan ik toch lekker meedoen in competitie verband. Lopen doet overigens nog iets meer zeer dan volle bak fietsen maar goed NO PAIN, NO GAME !! Gewoon genieten van de vorm die ik momenteel heb op de fiets is net zo leuk. De gemiddelde hartslag is ook aan het dalen op de fiets door het hardlopen dat had ik ook al gemerkt tijdens mijn fiets-date met Angelo Obrie. 46.34 km, 1:25:30, 32.5 km/u, HF 151 (D1) Garmin details

Gisteren overigens nog een zeer rustig duurloopje gelopen van 8 km. Ik heb het gepresteerd om een gemiddelde te lopen van 10.3 km/u. Het trager lopen gaat dus steeds beter maar ik voel wel iets meer pijntjes aan zo`n traag tempo achteraf. Garmin details

1 opmerking:

Bully & Bataaf zei

Heb de details bekeken: BIKKEL - tijden!!!