maandag 19 september 2011

Cruise control !!

Een week niet gefietst dus de hoogste tijd om weer eens een lekker rondje te toeren op de Cervélo. Blijft geweldig om in dienst van het lopen te fietsen de combinatie lopen/fietsen past me echt als een warme jas. Ik zou bijna zeggen de operatie aan mijn zitvlak is het mooiste wat me de afgelopen tijd is overkomen op sportief gebied maar dat gaat me toch een beetje te ver (haha) Mooi zonnig weertje toen ik vertrok maar daar kwam vrij snel verandering in. De eerste 18 kilometer voornamelijk over betonplaten gereden in België was toch wel een verademing toen ik in Koewacht weer op een fatsoenlijk fietspad terecht kwam. Ik borduur ook op de fiets verder op de rustige duurtrainingen dus op de cruise control en hartslag in herstelzone/bodem D1 gehouden. Vanaf Kloosterzande kwam de wind toch weer aardig opzetten en van Vogelwaarde naar Terneuzen had ik hem vol op de neus maar ondanks dat toch een moeiteloos en heerlijk ontspannen ritje. Twee kilometer voor thuiskomst begon het toch nog te regenen gelukkig net niet hard genoeg dus droog thuis gekomen. 67.81 km, 2:20:49, 28.9 km/u, HF 139 Garmin details Gemiddelde hartslag is intussen flink gedaald op de fiets dankzij het lopen.

Geen opmerkingen: