maandag 26 september 2011

Zo trots als een aap met zeven ......

Gisteren totaal niet fit en ongepland een hele dag op bed gelegen. Wel prima vermaakt met het WK wielrennen ik zat in de finale werkelijk op het puntje van mijn bed #spannend. Een hele dag op bed heeft me in ieder geval goed gedaan en vanmorgen voelde ik me gelukkig al een stuk beter. Na mijn werk op de fiets gesprongen en weer super genoten van het prachtige nazomer weer. Lekker doorgereden dat wel en ondanks dat ik me zeker nog niet topfit voel zat de snelheid er gewoon goed in. Ik had vandaag echt weer ouderwets honger naar de fiets en dat is een geweldig gevoel !! alles is perfect op zijn plaats gevallen en super goed in balans en dat is echt genieten. Zo trots als een aap met zeven l*llen zo zit ik op de fiets de laatste tijd want het gaat gewoon erg lekker. Combinatie lopen/fietsen krijgt zeker een vervolg. Run - Bike - Run dat is zeker iets voor in de toekomst. Zelden had ik zoveel motivatie en ik zie ontzettend veel uitdagingen die ik op termijn wil realiseren. Ik zie het als mijn tweede fietsleven en dat gaat er in ieder geval heel anders uit zien dan mijn eerste fietsjaren. De meeste cyclo`s heb ik wel gezien nu dus de geijkte tochten laat ik aan me voorbij gaan. Ik ga wat meer op zoek naar avontuur. Indien mogelijk marathons lopen, trailrunning, run-bike-run, triatlon (alleen nog leren zwemmen) dit zijn echt disciplines voor taaie 40 plussers. Op mijn 45ste de Iron Man dat zou wel het ultieme zijn op sportgebied. Keep on Dreaming !! Ritje van vandaag 48.59 km, 1:25:06, 34.3 km/u, max 44.3 km/u, HF 169 Garmin details Morgen weer hardlopen als ik fit genoeg ben. De bedoeling is om vanaf het werk naar huis te lopen.

Geen opmerkingen: