maandag 17 oktober 2011

Losrijden

Na het openen van mijn ogen vanmorgen de schade opgenomen na de lange duurloop van gisteren. Verrassend weinig spierpijn !! en tegen mijn verwachting in geen last van mijn linkervoet. Enkel een wat stijf gevoel in mijn linkerheup that`s it. Mijn lijf begint het lopen aardig gewend te worden nu. Vooralsnog voelt het allemaal ok na een duurloop van 25 km :-) Even afwachten of mijn heupen op termijn geen problemen gaan geven tijdens nog langere afstanden maar ik hoop dat dit ook slechts een gewenning is voor mijn lijf. Irritaties aan mijn scheenbenen zijn echt volledig verdwenen voornamelijk te danken aan het lopen met compressie kousen (denk ik) en deels gewenning. Verder begint vooral mijn bovenlijf zichtbaar wat te veranderen in het lijf van een wannabe hardloper (lekker mager) mijn helaas veel te korte (loop)benen laten zelfs wat extra spieren zien en gaan er steeds beter ontwikkeld uitzien.

Vanmorgen de benen nog even lekker los gereden op de Cervélo. Lekker lafjes de pedalen gestreeld ondanks het gemene windje. Fietsen is echt een goede nazorg na een rondje lopen. Mijn heup voelt gelijk wat soepeler aan dus dat is mooi mee genomen. Nu even uitrusten en lekker relaxed genieten van wat muziek. 40.98 km, 1:23:14, 29.5 km/u, HF 141 (Laag D1) Garmin Details

Geen opmerkingen: