maandag 31 oktober 2011

Duurloop kloosterbos 18 km

Vandaag de LSD training weer voortgezet dmv van een super relaxed duurloopje door het Kloosterbos. Super weertje zeg dus lekker in shirt en korte broek gelopen. Goed gevoel vandaag tempo steeds rond de 10 per uur gehouden en ondanks dat het iets zwaarder loopt door het bos bleef de hartslag toch netjes laag. Het was weer echt genieten vandaag en heerlijk in een roesje gelopen tot twee oudjes het nodig vonden om vlak voor mijn neus te gaan ketsen tegen een boom. Bloemetjes jurk omhoog, broek op de knieën en schaamteloos gingen ze hun gang. Het was gelukkig een vluggertje want het volgende rondje waren ze gelukkig verdwenen. Sapperdeflap heb ik weer het duurde overigens zeker een half rondje voor ik weer in mijn comfort zone liep wat mijn gedachten gang betreft :-) De resterende kilometers dus weer in mijn vertrouwde roesje gelopen en weer superfris na deze 18 km door het bos. Ik begin steeds meer vertrouwen te krijgen in het lopen van een marathon. Tot nu toe blijft alles netjes heel wat mijn lijf betreft en het verlagen van het tempo naar 10 per uur bevalt echt super tijdens lange duurlopen. 18 km, 1:46:52, 10.1 km/u, 5:56 min/km, HF 146. Garmin Details

1 opmerking:

Anoniem zei

Lysergeenzuurdi-ethylamide of te wel LSD staat bekend om zijn hallucinerende werking en werd in het verleden veel gebruikt door psychiaters om geestesziektes als schizofrenie te behandelen.
Moet ik me nu zorgen gaan maken, aangezien je er zo van geniet?
Goed om te lezen dat het zo goed met je gaat, die marathon zit er gewoon aan te komen en je streeftijd is en reeele en hele mooie tijd voor een 1ste marathon.
Je basisconditie zal rond de Marmotte tijd gewoon heel goed zijn, dus wie weet, mischien verras je wel vriend en vijand en vooral jezelf. Wij hebben er al heel veel zin in. Groetjes, Angelo