zondag 23 oktober 2011

Strand Training

Wat een geweldige ervaring !! een rustige duurloop van Breskens naar Cadzand-Bad over het prachtige strand. Afgezet met de auto door het gezin en op het strand van Breskens uitgezwaaid door de dames om elkaar daarna weer te zien in Cadzand-Bad. Wat een prachtig weer !! en wat een genot om lekker ontspannen langs de kustlijn te lopen. Die kleine paaltjes ook wel golfbrekers genoemd zijn wel vrij lastig om jezelf steeds door te wurmen van strand naar strand maar met mijn smalle lijf ging het nog best aardig. Ontelbaar veel loslopende honden maar ze hadden het allemaal te druk met rennen achter balletjes en stokken. Zou ik dan toch nog eens van mijn hondenfobie afkomen? Rustig gelopen maar met momenten loopt het erg zwaar over het strand. Op sommige stukken zakte ik flink weg waardoor de hartslag ongewild toch wat hoger was als normaal maar gewoon lekker rustig blijven doorlopen. Ook nog aardig wat stukken door mul zand moeten ploeteren dat is pas echt heavy maar wel leuk. Een stuk over een houten steiger gelopen gevolgd door een dubbele trap de dijk op echt zeer gaaf allemaal. Ongeveer 1 km op het fietspad gelopen omdat ik geen doorgang meer kon vinden op het strand (Water) eenmaal in Cadzand-bad mezelf nogmaals omhoog geploeterd door mul zand, hartslag zelfs richting de 180 aan amper 10 per uur. Ik vond het allemaal geweldig dit is echt iets voor mij lekker ploeteren door geweldige mooie natuur en vechten tegen de elementen, KICKEN gewoon. Nog een stukje door de duinen gelopen richting strandpaviljoen de zeemeeuw en daarna beloond met een pannenkoek en een cola door de dames die lekker op een terrasje zaten te genieten in een heerlijk zonnetje. Topdag wat de beleving betreft !! 14.66 km, 1:22:14, 10.7 km/u, 5:37 min/km, HF 165 Garmin Details

1 opmerking:

van den Abeele zei

Leuk zeg! Eens kijken of ik een dezer dagen/weken Linda ook eens 'mee' kan krijgen in zo'n plannetje..!
Heb je in december ook de Jules Unlimited Run op je lijstje staan?