zondag 30 oktober 2011

LSD trainingen

Oefening baart kunst en daarbij heb ik het licht gezien volgens mij :-) Gisterenochtend voor mijn werk een zeer rustig duurloopje gelopen van 17 km en dat ging echt boven verwachting goed. 11 per uur lopen ging prima maar ik had het gevoel dat het nog wel wat langzamer kon dus besloten om de langere duurlopen voorlopig aan max 10 per uur te lopen. Voelt echt super relaxed aan !! naast mijn linkervoet die nog steeds zeurt na lange duurlopen helemaal nergens last van na 17 km hobbelen. Superfris na afloop niet eens het gevoel dat ik gelopen had (in de benen) dus dat is allemaal erg goed nieuws. Doel dus mooi gehaald (snelheid laagte record) en een nieuwe standaard neergezet voor de komende rustige duurlopen 17.01 km, 1:44:08, 9.8km/u, 6:07 min/km, HF 148. Garmin Details

Vandaag de LSD training voortgezet op de fiets en ook hier een laagte record gehaald. Mooie ritje gereden langs de zeedijk. Kwam onderweg nog een andere marmotter in spé tegen Angelo Obrie te voet op de dijk met Lance en zijn vrouw. Wederom super relaxed gereden de benen draaide rond en daarmee was alles gezegd. Laatste uur kwam de wind nog aardig opzetten maar ook hier rustig rond blijven draaien en hartslag goed onder controle kunnen houden. Af en toe belachelijk lage snelheden maar goed dat boeit me nu even niet. Toch weer mooi 3 uurtjes gefietst in de herstelzone met een gemiddelde hartslag van 131 slagen per minuut en dat is dus een absoluut laagte record voor mij. Als ik een sch**t laat schiet mijn hartslag al naar 140 bpm dus voor mij is dit onvoorstelbaar laag. Op de fiets is mijn hartslag intussen zo`n 10 a 15 slagen gezakt als ik dit bij het lopen ook voor elkaar krijg de komende maanden dan heb ik op dat gebied mijn doel bereikt #allesvoordemarathon. Zal ook zeker goed van pas komen tijdens la marmotte 2012. Voor degene die het gemist hebben via de social media. Intussen heb ik me ook weer ingeschreven voor de marmotte 2012. Deze editie een record aantal sassenaren aan de start dus dat wordt een schitterende marmotte week. 81.02 km, 3:01:27, 26.8 km/u, HF 131 Garmin Details

Geen opmerkingen: