vrijdag 7 oktober 2011

YES !! Marmotte 2012

De kogel is nu ook door de kerk op fietsgebied naast mijn doel betreft het lopen van mijn eerste marathon (12 mei 2012) rij ik in 2012 ( op mijn 40ste) voor de vierde keer de cyclo La Marmotte in de prachtige franse alpen. Deze keer was het mijn vrouw die erover begon en we zien het enorm zitten om er weer een prachtige marmotte week van te maken hopelijk te samen met familie en wat fietsvrienden. De kids vonden het ook echt geweldig, ze waren zelfs razend enthousiast en deze keer mogen ze gewoon legaal mee :-) want de schoolvakanties vallen dit jaar ook perfect. Na de marmotte week plakken we er nog anderhalve week vakantie aan vast elders in Frankrijk om nog wat verder te genieten van de zon en onze welverdiende rust. Op het moment bekijken we nog even waar we exact naar toe willen voor het tweede deel van onze vakantie.

Het wordt alweer mijn vierde marmotte vanaf 2008 (three times in a row) enkel dit jaar heb ik de marmotte overgeslagen. Ik was er ook wel even klaar mee als ik eerlijk ben, de batterij is intussen weer helemaal opgeladen om opnieuw aan dit avontuur te beginnen. Het zou fijn zijn als ik de marmotte met dezelfde insteek als de la pinarello zou kunnen rijden. Super relaxed dus NO Stress om een beoogd doel te realiseren en gewoon genieten en zien waar het schip strand. Streven is nog steeds een tijd tussen de 7:30 en 7:50 viermaal scheepsrecht zullen we maar zeggen. Een ezel stoot zich tenslotte geen vier keer aan dezelfde steen :-) Met mijn niveau van de afgelopen maanden op de fiets zou dit haalbaar moeten zijn anders vreet ik mijn schoenen op die zijn toch zo goed als versleten. Wel even zien hoe ik dit precies in het vat ga gieten betreft trainen lopen/fietsen maar gaande weg kom ik hier wel uit. Ik denk dat ik conditioneel sterker kan worden door deze combinatie maar het kan ook verkeerd uitpakken op fietsgebied. Voorlopig ziet de combinatie er in ieder geval veelbelovend uit en start ik met veel motivatie en vooral veel zin aan de voorbereidingen. 2012 here we come !!!!!!!!

4 opmerkingen:

Marieke zei

Uiteraard een mooi doel angelo. Maar begin je nu al met trainen daar voor of zit er nog wat tussen nu en mei 2012?

Angelo Roelandt zei

@Marieke Ik ga in ieder geval nog niet beginnen met trainen voor de marmotte. Tot en met december laat ik mijn lijf nog wat wennen aan het lopen. Daarna ga ik toch echt serieus aan de slag. Ik heb wat tussen doelen op loopgebied gewoon wat wedstrijdjes in de buurt, Zevenheuvelenloop 19 november (al komt die best vroeg voor mij) trailrun by the sea in februari en nog wat andere loopevenementen. Genoeg te doen dus.

Groeten,

Angelo.

Melsje zei

Hé, dat is leuk. Ook ik wil de marmotte gaan doen. Voor de eerste keer. Bovendien hoop ik dat een vervelende rugblessure over gaat en dat ik volgend jaar de maraton van Berlijn kan doen. Ik volg je al een tijdje met veel plezier en zal je trainingsavonturen met nog meer belangstelling lezen.

Melsje

Angelo Roelandt zei

@Melsje Mooi om te lezen dat nog iemand de marmotte en een marathon gaat combineren. Berlijn moet erg gaaf en snel zijn !! Sterkte met je rugblessure en alvast succes met je voorbereidingen.

Groeten,

Angelo.