dinsdag 11 oktober 2011

Toch Rotterdam !!

Na mijn beslissing om de marmotte weer te gaan rijden in 2012 heb ik de planning nog eens goed bekeken en kwam ik tot de conclusie dat anderhalve maand tussen marathon zeeuws vlaanderen en marmotte toch wat aan de korte kant is om te herstellen en om nog wat stevig bij te trainen op de fiets. Gisteren dus ingeschreven voor de marathon van Rotterdam (15-04-2012) ik heb dan nog twee en een halve maand tot aan de marmotte en dat geeft me toch iets meer lucht. Rotterdam was in eerste instantie toch al de eerste marathon die in me op kwam dus ik ben erg blij dat ik de knoop nu definitief heb doorgehakt. Rotterdam here we come !! :-)

Vanmorgen een zeer rustig en kort duurloopje gelopen. Echt super veel wind in de polder maar op zich heb ik er weinig last van gehad aan dit lage tempo. De bedoeling was eigenlijk een rondje fietsen maar ik was helaas iets te laat opgestaan vanmorgen. 8.01 km, 43:41, 11 km/u, 5:27 min/km, HF 158 Garmin Details Morgen rustdag en van de week of anders in het weekend zeker weer eens een rondje fietsen #zinin

2 opmerkingen:

van den Abeele zei

mooi voornemen! En mooie duurloopjes gedaan afgelopen dagen. Succes.

Patrick zei

Rotterdam is een mooie om mee te starten. Destijds was het ook mijn eerste...gewoon bij Dow-joggingclub aanmelden en alles wordt perfect geregeld.