donderdag 15 januari 2009

Hersteltraining, 24.3 km, 46 minuten (125.6 bpm)


Vanochtend om 10 uur werd de inschrijving van de Amstel Gold Race geopend maar de site was gelijk al niet meer te bereiken. vooralsnog is het inschrijven dus nog niet gelukt, we proberen het later nog eens. Nu ligt de website er volgens mij zelfs helemaal uit. Vandaag een korte hersteltraining gereden van 46 minuten met een gemiddelde hartslag van 125.6 slagen per minuut. Gemiddelde trapfrequentie van 101 omwentelingen per minuut. Erg rustig en lekker gereden dus.


2 opmerkingen:

Gert zei

Hoi Angelo,
Ik ben heel de avond bezig om erdoor te komen, maar heb nog geen enkele keer het einde gehaald met het gegevens invullen...
Welke afstand ga jij doen? Ik hou het op 150 denk ik. Kan niet zolang in een rce houding zitten met mijn nek (hernia gehad).
groet,
Gert

Angelo Roelandt zei

Hoi Gert,

Was eerst van plan om de 250 te rijden maar ga toch maar voor de 200 kilometer als het lukt met inschrijven tenminste. Na een hele dag proberen is het nog steeds niet gelukt !! Ik denk dat het tijd wordt voor een andere server voor de heren van de AGR.
Limburgsmooiste ga ik wel de 250 kilometer rijden. Jij ook succes verder met inschrijven. Het inschrijven voor de fietschallenge was overigens geen enkel probleem maar dat is natuurlijk niet zo massaal als de AGR.