donderdag 5 februari 2009

Even rust !!

Na 3 maanden onafgebroken trainen ga ik er nu een paar dagen tussenuit. Ik heb twee dagen zorgverlof genomen om mijn vrouw thuis te helpen na haar schouderoperatie. Daarbij ben ik zelf ook niet fit dus een paar dagen niet trainen lijkt me erg verstandig. Ik heb vandaag nog wel een afspraak gemaakt bij http://www.prosano.nl/sportgeneeskunde voor een maximale fietstest om onder andere mijn Vo2 max, omslagpunt, max vermogen en dergelijke te bepalen. Vorig jaar heb ik een groot sportmedisch onderzoek laten uitvoeren bij prosano, deze keer hou ik het enkel bij de fietstest met zuurstofopname. De test vindt plaats op 25 maart in het ziekenhuis in Terneuzen. Na de fietstest moet ik gelijk door naar de arts om de resultaten te bekijken en te bespreken. Ik ben benieuwd of ik voldoende progressie heb geboekt ten opzichte van vorig jaar. Normaal gesproken start ik volgende week maandag of dinsdag weer met trainen.

Geen opmerkingen: