maandag 9 februari 2009

Training 25 sportschool, 1 uur en 20 minuten

Helaas enorm verkouden en wat grieperig geworden afgelopen weekend. Vanochtend voelde ik me gelukkig weer wat beter en na de vroegedienst ben ik toch nog even naar de sportschool gegaan. Niet te lang en niet te veel oefeningen gedaan want met een zware verkoudheid is dat geen succes. Na de warming up rustig begonnen met leg extension met een gewicht van 70 kilo wat moeiteloos ging. leg press (120 kilo) ging ook erg goed en leg curl gewoon op 35 kilo gehouden. Voor het bovenlichaam alleen de schouders, triceps, biceps en buikspieren getraind. Al de rest overgeslagen omdat ik gewoon nog steeds niet fit genoeg ben. Nog wel een tweede rondje gedaan voor leg extension en leg press. Leg extension ging ook nu weer prima met 80 kilo en 10 herhalingen, leg press weer met 120 kilo. Even uitgefietst en daarna naar huis. Ondanks alles heb ik de benen toch erg goed kunnen trainen vandaag. Ik hoop dat ik me de komende dagen wat beter ga voelen anders ben ik genoodzaakt om helaas weer wat trainingen over te slaan. Dat kwakkelen heeft zo geen zin, jammer maar het is niet anders. Ik verheug me trouwens echt op het buitenfietsen maar het winterweer kwakkelt helaas ook steeds maar door en door en door. Het wordt nu zachtjes aan tijd om flink wat buitenkilometers te gaan maken want voor je het weet is het maart/april en dan begint het fietsseizoen toch echt. Eerst maar zorgen dat ik van mijn verkoudheid afraak.

Leg extension
5 series - 10 herhalingen - 70 kilo
5 series - 10 herhalingen - 80 kilo

Leg press kuiten
5 series - 20 herhalingen - 120 kilo
5 series - 20 herhalingen - 120 kilo

Leg press benen
5 series - 10 herhalingen - 120 kilo
5 series - 10 herhalingen - 120 kilo

1 opmerking:

Arno Smit zei

Angelo, beterschap! Maak je niet teveel zorgen over gemiste trainingen.