zondag 1 februari 2009

Trainingsschema week 6


4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Angelo, even een vraagje.
Ik ga samen met mijn broer ook De Marmotte rijden, we slapen dan bij onze ouders in de caravan.Zij komen dan daar naartoe om ons te zien zwoegen.Weet jij of Enroute ook de inschrijvingen regelt als je zelf al een accomodatie hebt?
En hoe doe jij dat met die medische verklaring?
Ik hoor het wel, veel fietsplezier gewenst, groeten Angelo Obrie

Angelo Roelandt zei

Hoi Angelo Obrie,

Je kunt je inderdaad ook enkel en alleen inschrijven voor de marmotte zonder accomodatie bij enroute. Ga naar het inschrijfformulier van enroute en selecteer bij cyclosportieve de marmotte om je in te schrijven. (dus geen arrangementen) Je bent dan dus alleen ingeschreven voor de marmotte zelf. Medische verklaring stelt op zich helemaal niets voor maar je moet hem wel hebben. De verklaring is ook te downloaden op de site van enroute. Ga hiermee naar je huisarts en die vult dit dan voor je in, inclusief een stempel. De verklaring mag niet ouder zijn dan 6 maanden dus vanaf februari/maart kun je deze in laten vullen door de huisarts. De verklaring kun je dan ingevuld opsturen naar enroute en die zorgen er voor dat het bij de organisatie van de marmotte terecht komt. Maak voor jezelf altijd een kopie en neem die voor de zekerheid even mee als je uiteindelijk je startbewijs gaat ophalen boven op de Alp d' Huez (vanaf donderdag 2 juli)je weet nooit met die gekke fransen. Enroute heeft vorig jaar alles perfect geregeld voor mij en alles lag netjes klaar dus dat zal dit jaar niet anders zijn. Goed om te horen dat ook je broer gaat deelnemen aan de marmotte. Doen al redelijk wat sassenaren aan mee dan. Goed bezig !!! Ook al een doelstelling qua tijd in je hoofd. Als je 40 bent mag je er overigens 9:15 over doen om goud te rijden. Met jou achtergrond als sportman is dit natuurlijk geen enkel probleem voor jou. Zeker niet als ik lees dat je nu al duurtrainingen rijdt van 5 uur en traint via webtrainer. Hieronder de tijden per categorie.
Heren
C
18-29 jaar
8:29 (goud)
10:11 (zilver)

D
30-39 jaar
8:49 (goud)
10:35 (zilver)

E
40-49 jaar
9:15 (goud)
11:06 (zilver)

F
50-59 jaar
9:36 (goud)
11:32 (zilver)

G
60 +
10:03 (goud)
12:04 (zilver)

Groeten,

Angelo Roelandt.

Anoniem zei

Angelo, Goud is inderdaad het ultieme doel, al is het wel al een beetje ouwelullegoud.
Mijn eerstkomende doel is de Ronde van Vlaanderen, de volgende dag ga ik dan lekker vanaf de bank naar de echte mannen kijken en het geheel herbeleven.Gaan jouw ouders trouwens ook mee naar de Marmotte, dat vroegen de mijne namelijk, lijkt het weer een beetje op vroeger toen we naar de cross gingen in Belgie.Ik rijd nog regelmatig door Sas van Gent, blijft toch een beetje trekken door de mooie jeugdherinneringen.
Je moet straks zeker een nieuwe wielergaderobe aanschaffen nu Cervelo zijn eigen team heeft?

groetjes Angelo

Angelo Roelandt zei

Hoi,

Of mijn ouders dit jaar ook weer komen supporteren dat weet ik nog niet, zou wel erg leuk zijn natuurlijk. Fietscrossen was ook altijd mooi inderdaad. Jammer dat ik toen nog totaal geen serieuze interesse had in fietsen. Mijn zus kon behoorlijk goed fietsen in die tijd en heeft het toen veel verder geschopt als mij. Ik was meer bezig met turnen en deed het fietscrossen er maar een beetje bij. Zag vandaag Danny de munck nog in de supermarkt (waar ik normaal nooit kom)maar ik denk niet dat hij mij herkende. Wat de wielergarderobe betreft, ik was eigenlijk gestopt met het kopen van teamkleding (CSC) en heb vorig jaar een erg mooi setje van Cervélo aangeschaft wat perfect zit. Nu hebben ze inderdaad een eigen team van Cervélo en daarbij is de nieuwe kleding van Castelli dus het zou goed kunnen dat ik het nieuwe setje toch maar weer ga aanschaffen. Veel succes met de voorbereidingen op de ronde van vlaanderen. Zelf rij ik hem niet, ik heb het niet zo op kasseien. Vind het zonde van mijn materiaal, mocht er ooit een tweede fiets komen dan zou ik hem best eens willen rijden.

Groeten,

Angelo.