woensdag 4 februari 2009

Training 24 sportschool, 2 uur

Ik voelde me niet echt lekker vanmorgen toen ik opstond maar na controle van de ochtenpols leek er toch niets aan de hand te zijn. Wat hoofdpijn en dergelijke kortom niet echt fit. Om kwart over negen begonnen met trainen in de sportschool en vanaf het begin ging het gelijk al erg lekker. Net als vorige week pak ik de maximale kracht weer op met de kniestrekkers. Squatten doe ik niet vandaag en ik begin na de warming up met leg press gevolgd door leg curl en leg extension. Leg press 100 kilo ging erg makkelijk zo ook leg extension waar ik de eerste serie ben begonnen met 60 kilo. De volgende 4 series met 70 kilo uitgevoerd en ook dit ging verbazingwekkend goed. Daarna bankdrukken zoals altijd en al de rest voor het bovenlichaam. Ging wederom allemaal erg goed en ik voelde me toch erg fit tijdens de oefeningen. Een tweede serie maximale kracht voor de bovenbenen uitgevoerd. 8 herhalingen en nog wat meer gewicht gepakt voor de kniestrekkers. Ook dit ging erg goed en gelukkig geen last van irritatie aan de knie of wat dan ook. Als laatste 25 minuten uitgefietst op souplesse op de ergofiets aan 110 - 115 rpm. Erg goede dag vandaag !!

Leg press kuiten
5 series - 20 herhalingen - 110 kilo
5 series - 20 herhalingen - 110 kilo

Leg press benen
5 series - 10 herhalingen - 100 kilo
5 series - 8 herhalingen - 120 kilo (ging erg goed)

Leg extension
1 serie - 10 herhalingen - 60 kilo
4 series - 10 herhalingen - 70 kilo
5 series - 8 herhalingen - 80 kilo

Leg curl
5 series - 10 herhalingen - 35 kilo
3 series - 8 herhalingen - 40 kilo

Bankdrukken
1 series - 12 herhalingen - 30 kilo
3 series - 12 herhalingen - 40 kilo (Erg makkelijk)

Geen opmerkingen: