woensdag 11 februari 2009

Training 26 sportschool, 2 uur en 10 minuten

Na de vroegedienst naar de sportschool gegaan en om 15:00 begonnen met de warming up op de ergofiets. Erik was er ook weer vandaag en ook mijn collega Robin was al druk bezig in het krachthok.
Ik voel me gelukkig met de dag beter worden maar ben nog steeds niet van mijn verkoudheid af.
Weer op maximale kracht getraind voor de benen, ook weer wat series bankdrukken gedaan met hulp van mijn collega en voor de rest weer veel oefeningen afgewerkt voor het bovenlichaam. 20 herhalingen uitgevoerd voor het bovenlichaam in plaats van 17. Ging allemaal prima vandaag. Nog een tweede ronde voor leg extension en leg press en daarna 25 minuten op souplesse gefietst op de ergofiets. Lekker getraind !!
Morgen rustdag.

Leg press kuiten
5 series - 20 herhalingen - 120 kilo
5 series - 20 herhalingen - 120 kilo

Leg press
5 series - 10 herhalingen - 120 kilo (gaat allemaal erg soepel)
3 series - 10 herhalingen - 120 kilo

Leg curl
5 series - 8 herhalingen - 40 kilo (5 kilo meer als anders wel minder herhalingen)

Leg extension
5 series - 10 herhalingen - 70 kilo
5 series - 10 herhalingen - 70 kilo

Bankdrukken
1 serie - 12 herhalingen - 30 kilo
1 serie - 12 herhalingen - 40 kilo
1 serie - 12 herhalingen - 50 kilo (ging nog steeds erg makkelijk)
1 serie - 8 herhalingen - 55 kilo (laatste herhaling er wel uit moeten persen)

Geen opmerkingen: